Закрити меню

(044) 000 00 00
  • (096) 000 00 00
  • (093) 000 00 00
0
форма

Корпоративний стиль


Перекласти на RU Скачати: прайс Прайс

Почнемо з того що ж таке корпоративний стиль корпоративний стиль, не плутати з корпоративною культурою. Корпоративний стиль це набір даних в основному візуального характеру, основні кольори компанії, логотип компанії, його слоган, застосовувані шрифти в логотипах і текстах компанії, оформлення документів і шапки на них, стиль одягу співробітників їх зовнішній вигляд, використовувані меблі в кольорах, конфігураціях і розташування, дизайн сайтів та друкованої продукції, а також велика кількість інших деталей які стосуються оформлення всього що може тільки прийти в голову дизайнерів і розробників того самого корпоративного стилю. Вся інформація в прикладах і точних значеннях, розмірів, пропорцій, відступів, кольорів, накопичується і ретельно розписується в брендбук компанії.

Що таке ребрендинг корпоративного стилю - це в першу чергу нічний кошмар для брендмейкерів і дизайнерів компанії. Більшість з яких коли дізнаються про нову концепцію, просто витріщають очі і починають сильно обурюватися на тему тривалих переробок та деталізації нових елементів оформлення. "Навіщо?", "Стільки виконано роботи! І тепер все з початку", "Це ж цілі місяці без сну та відпочинку!". Загалом за всім цим ховається просте небажання співробітників виконувати роботу за яку їм платять. Звичайно можна зрозуміти те, що завжди зручніше, просто відправити у розробку або на виробництво бренд бук, та сказати "Зробити в точності як там розписано, інакше оплати не чекайте і ваші втрати на матеріалах, Нам не цікаві!". Текучка текучкою, а світ змінюється щодня і старі погляди на корпоративний стиль можуть призвести до звичайного "приїдання". Ну набридло людям дивитися на одне і теж. У нових компаній що виробляють таку ж продукцію і логотип цікавіше, яскравіше, з новим віянням стилю і дизайну, упаковка з нових матеріалів або неординарною і зручною, функціональної форми. Буває звичайно так, що бренд просто не охоплює нові або актуальні способи реклами, і взагалі не готувалися до них, з точки зору розробки і стилю. Так і вмирають багато компаній не розуміючи що ж відбувається навколо і куди котиться світ. Починають в свою чергу навпаки здешевлювати, спрощувати упаковки та вироби, зменшувати виробничі потужності і постачання, тим самим подвійно прискорюючи процес відмирання бренду в свідомості та пам'яті людей. За цим потрібно постійно стежити за ринком і нововведеннями в рекламі, залучаючи якісних фахівців у різних сферах реклами. Також проводити ребрендинг хоча б раз на 5-ть років, або взагалі створювати нові бренди і торгові марки при тих же виробництвах, для плавного переходу на них або більшого охоплення споживчої та цільової аудиторії. Дизайнери часто міркують на тему витраченого часу на розробку попереднього стилю, і необхідністю просто викинути старі напрацювання. Але насправді це не зовсім так, перше що потрібно розуміти це те що, в нашому світі все влаштовано так, що на заміну старому приходить нове, все ж старі напрацювання потрібно зберігати і можливо років так через 50-т можна буде не вигадувати велосипед і застосувати саме ці самі напрацювання, і заявити про себе з новим але приємним віянням частинки історії. Тому жодна робота не буде виконана марно.

зразки
Порядок роботи
Запит на розрахунок
Узгодження замовлення
Підписання договору
Оплата замовлення
Виготовлення продукції
Відвантаження

Про нас Контакти

Рейтинг@Mail.ru

© 2010 Sketch | Website Design by Sketch | map