Закрити меню

(044) 000 00 00
  • (096) 000 00 00
  • (093) 000 00 00
0
форма

Розробка брендбуку


Перекласти на RU Скачати: прайс Прайс

Що таке брендбук, це по суті книга в надрукованій формі або електронному її варіанті, що містить всі розроблені деталі, стилістики та зовнішнього вигляду: логотипів компанії, шрифтів застосовуванаі в логотипі, слоганах і документах, їх варіації, а також велика кількість різних оформлень: корпоративного одягу , приміщень і меблів, сайтів, друкованої реклами, банерів, рекламних стендів, машин і ще велика безліч деталей. Брендбук це книга на яку моляться менеджери які займаються замовленнями різної продукції для компанії, інакше якщо хоч що не будь, буде не по брендбуку, голови полетять з плечей. Для розробки брендбуку зазвичай залучають сторонні організації, оскільки вони можуть запропонувати перелік першої необхідності елементів, і будуть максимально актуальні останнім тенденціям. Всі інші роботи з доопрацювання і щоденного виконанню замовлень а також контролю за виконанням, довіряються внутрішнім співробітникам компанії: менеджерам, дизайнерам і брендмейкери. Що стосується ребрендингу, тут так само краще залучати сторонніх розробників брендбуків, оскільки вони більш мотивовані виконати роботу швидко і якісно, та взагалі розробка з нуля або щоденне виконання одноманітних робіт, це не одне і теж саме. Зазвичай співробітники всередині компанії не здатні швидко розробити щось нове, та й з креативом тут не так все добре. Через безперервного миготіння перед очима однієї і тієї ж візуальної інформації, дуже складно переключиться. Та й для розробки чогось нового необхідно хоча б почитати, з два десятки статей про нові тенденції, чого в підсумку все одно буде недостатньо, і пов'язано це не з тим що співробітник поганий, а просто тому що в коло його попередніх обов'язків не входило стежити за нововведеннями і розробкою нових брендів, хоча б раз на два тижні. З цим завданням ідеально впораються сторонні організації з розробки брендбуків, бо робота у них така швидко робити, швидко переключаться, відповідно простої для таких організацій це збиток у розмірі не до зароблених грошей. Також вони випитати з вас максимально швидко необхідну інформацію і ви оком не встигнете моргнути як перші ескізи будуть лежати у вас на столі. Іншими словами, такі компанії знають як спрямувати розмову і які питання потрібно ставити, грубо кажучи по пунктах без розтягування гуми. Природно за щоденну рутинну роботу з розміщення на друковані виробництва, або виробництва з виготовлення рекламних стендів, меблів та іншого, а також контролем за виконанням, таким компаніям братися не цікаво, та й вам це буде не доцільності витрата часу і грошей.

зразки
Порядок роботи
Запит на розрахунок
Узгодження замовлення
Підписання договору
Оплата замовлення
Виготовлення продукції
Відвантаження

Про нас Контакти

Рейтинг@Mail.ru

© 2010 Sketch | Website Design by Sketch | map