Закрити меню

(044) 000 00 00
  • (096) 000 00 00
  • (093) 000 00 00
0
форма

Розробка корпоративного стилю


Перекласти на RU Скачати: прайс Прайс

До розробки корпоративного стилю в основному вдаються швидко зростаючі компанії або компанії що безпосередньо займаються розробкою стилів, щоб не вдарити обличчям в бруд, щось на зразок "як же виробнича компанія меблевої продукції, може працювати в офісах об лаштованому меблями інших виробників або взагалі просто дешевими меблями! ". Розробка корпоративного стилю це тривалий процес від затвердження і погодження логотипів компанії, їх основних кольорів, форм, розробки шрифтів, друкованої продукції, і доходячи до розробки корпоративних сайтів, стилю одягу, меблів в офісах і торгових площах, а також варіантів банерів рекламних щитів, і багатьох інших деталей. Також потрібно розуміти що корпоративна культура, це не теж саме що і стиль. Під культурою мається на увазі: знання ділового етикету, відпрацювання механізмів продажів на рівні спілкування продавців і менеджерів з клієнтами, таким чином оптимізуючи продажі, проведення внутрішніх корпоративних свят та спільного проведення часу, відпрацювання мови і жестикуляції, контроль за охайністю співробітників, а також багато іншого. Кожна компанія сама визначає для себе деталі стилістики, і часто коригують первинні недоопрацювання або створюючи нові елементи стилів. Первинну розробку корпоративного стилю зазвичай виконують сторонні компанії, замовляючи розробку брендбуку з певним переліком необхідних для них елементів. Надалі для виконання даних робіт зазвичай наймають співробітників у свій персонал, оскільки починають розуміти що крім самих себе ніхто краще цю роботу не зробить. Тим більше з часом виявляється що потрібно розробити багато деталей і привести їх до загального вигляду, а кожен раз звертатися до сторонніх організацій виходить тільки собі у збиток. Та й розробку багатьох речей необхідно реалізувати в настільки короткі терміни що займатися пошуком компанії з розробки стилів, а потім ще й потрапити в чергу, просто не підходящий варіант. Але так чи інакше у даних компаній також є свої переваги. Вони зазвичай знаходяться в розробці і стежать за всіма нововведеннями на ринку, а також актуальними рішеннями, також у них завжди мається велика база напрацювань, за якими можна зробити вибір і на підставі їх розробити якісь максимально креативні та цікаві деталі, предмети, або просто дізнатися про неохоплені, неопрацьовані напрями. У таких компаній є мотивація зробити замовлення максимально швидко і якісно, о скільки їх завжди чекають наступні клієнти на яких теж потрібно встигнути заробити, у співробітників всередині компанії такої мотивації часто немає, від того буде у співробітника багато роботи або мало його зарплата в кінці місяці не зміниться, принаймні важелів для обчислення таких трудовитрат немає, та й якби були, такий співробітник просто звільнився б, наприклад "Я ж творча особистість, і для розробки чого не будь креативного та нового, мені потрібно якийсь час." або "Муза не прийшла, ще", а з іншого боку всі розуміють що від нього супер креативу ніхто і не вимагає, та й взагалі добре б було, щоб хоч в інтернет заліз і подивився що нового в світі за останні років 5-ть сталося в сфері брендингу та дизайну. І вже на підставі цього хоч одне рішення видавив.

Також є таке поняття як ребрендинг стилю, це зміна деталей логотипів і гербів, шрифтів і всього іншого по ланцюжку. Можете собі уявити скільки це буде обурень і криків з боку брендмейкерів і дизайнерів, стомлені щоденним доопрацюванням і вилизування деталей, доводячи до ідеалу на їх думку, а тут знову двадцять п'ять, безсонні ночі, нерви на межі, фантазії не вистачає, та ще начальник через кожні пів години забігає і кричить, що все зроблено не так, та більших ідіотів, на всьому білому світі не бачив. Так розробка корпоративного стилю це не сірники перераховувати. Тут потрібні свіжі рішення і погляди, загалом в сутичці з розробки корпоративного стилю з нуля або його ребрендингу виграють сторонні компанії, оскільки мають більше досвіду в швидкій розробці, більш мотивовані і завжди пропонують більш актуальні рішення. Тому тут потрібно чітко розуміти які завдання і перед ким потрібно ставити.

зразки
Порядок роботи
Запит на розрахунок
Узгодження замовлення
Підписання договору
Оплата замовлення
Виготовлення продукції
Відвантаження

Про нас Контакти

Рейтинг@Mail.ru

© 2010 Sketch | Website Design by Sketch | map